Nejčastějšie otázky

Čo znamená, ak je pri produkte napísané ,,objednávame"?

Ak je pri produkte napísané ,,objednávame", produkt momentálne nie je skladom. V tom prípade vám odporúčame kliknúť na ikonku SLEDOVAŤ a o dostupnosti produktu vás budeme informovať mailom. 

Platil som prostredníctvom gopay, ale nefungovalo mi to, čo mám robiť?

Ak platba prostredníctvom gopay nebola zrealizovaná, objednávka vám bude spracovaná s možnosťou úhrady prostredníctvom prevodného príkazu.

Kedy príde moja objednávka?

Po odoslaní objednávky vám na mail príde potvrdzujúci e-mail. Hneď v prvých riadkoch nájdete všetky potrebné informácie. 

Prečo mi kalifornské dážďovky neprišli spolu s vermikompostérom?

Kalifornské dážďovky sa nenachádzajú v našom sklade (našťastie). Spokojne si žijú na dážďovkej farme a preto vám ich v rámci Bratislavy prinesie pán Dážďovkár osobne, alebo vám ich pošle kuriérom. Dopravu zvlášť neplatíte. 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie